שיפור יחס ההמרה באתר
מנהלי אתרי מלונות המשתמשים בפלטפורמת RateParity, מדווחים על גידול משמעותי בהמרות ובמודעות למותג. מבצעים, הטבות ודילים תורמים להגדלת הרווחים, היות והם מייצרים תחושת דחיפות מהחשש להחמיץ (FOMO – Fear of Missing Out), אשר לרוב גורם למשתמשים לנקוט בפעולה מיידית.
הצעות ממוקדות
הצעות מכר ממוקדות נוטות להביא לתוצאות טובות יותר מאשר הצעות כלליות. בעיקר מפני שהן מותאמות אישית על פי מטא-דאטה, מתוך מטרה לקלוע לכוונת המשתמש, המיקום, היסטוריית הגלישה וקריטריונים אחרים המסייעים לדייק את אסטרטגיית השיווק.
התאמה אישית
הדשבורד של RateParity מאפשר לכם להציג לגולשים מבצעים מיוחדים בעיצוב וצבעים בהתאמה אישית. היכנסו לדשבורד האינטואיטיבי והתאימו את המסר לצרכים השיווקיים שלכם.